BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 28 April 2011

KMJ ?

ape itu KMJ ? haha KMJ ade lahh kolej matrikulasi johor :) kenape ckp sal nie ? ehh suke hati akuu la. blog aku, suke aku la nak tulis ape.. haha *gler !

takdelahh , sebenanyer pade tanggal 27 april arituh , aku dapat tawu aku diterime untuk melanjutkan pelajaran disane :) perasaan ? suke ? duke ? happy ? tak sangat ? huhhh sume tuh becampoo. tak tawu laa ek. act , aku tak apply pon kat sini, tetibe dapat lak. takpelaa maybe ade hikmah kan. mane tawu aku bejaye ke kat sini.. ya allah , aminn, doakan kejayann aku yee :) tp , aku stil mengharapkan upu. mane tawu dpt yg ag better. so aku takkan teragak agak untuk pegi upu jek. denga cte matrik susa ? hurmm mane2 blaja pon susa. depends kat diri maseng2 kan..

aku ade search pasal KMJ nie, nie haa gamba

macam kat maktab jek
haishh , tgk rupe mcm tak menarik. tak tawu la nie zaman bile punyer gamba kan.. haa nie ade ag

nie gamba depan dy. huhhh
nak pegi tak ? nak , tanak ,nak tanak , nak tanak .nak tanak. haha. tp makcik2 aku sume soh aku g. ya allah tolong laa hambe muu ini membuat pilihan.
aku ade bace ape kebaikan matrik nie kan. ade yg kate for those yg nak jadi doktor, engineer ngn pape yg bekaitan ngn akaun bole la msok matrik. so, bole la ea. takpee tgu upu dulu okeh :)

0 comments: