BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 29 April 2011

dari situ ke sini. :D

haa ? ape motif nie yee ? haha oww , nie bukan name blog sape sape ye. takde kene mngene ngn idop atau yg nazak.. haha.
begini cerite nye , motif tajuk di atas takde kene mngene pon ngn ape yg aku nak bualkan pade saat ini.. haha
act , tadi petang aku ade tgk 1 cite nie tajuk dy LOVE , NORA. cte nie sweet , besss. cube la carik kat u tube ke kalau ade. tak pon kat citra tuh bejota jota kali ulangan.. haha
meyh la aku cte sinopsis cte nie, begini ade sorang laki italy nie jatoh chentan tahap gaban kat sorang ppn melayu. so dipendekkan cte dorang kawen tapi jodoh dorang xpanjang xlame lepas tuh dat gul meninggal. so laki tuh sedih , tp b4 ppn tuh mati , dy da buat banyak pesediaan. contoh , dy da siap2 buat surat tok laki dy, pastu dy soh sorang kawan baik dy nie jage laki dy jgn kasi sedeh after meninggal naty.and the best thing is, after ppn tuh meninggal laki dy akan dpt emel dr dy almost setiap hari, aku xtawu mcm mane, sbb aku tgk pon da separoh mase tuh.haha okeh sambong :) dy da aturkan mcm2 tok laki dy which is pegi kelas base melayu n so on, so on, malas nak cte, tgk sendr,, haha n at laz laki dy dapat 1 letter dr dy , nie laz one la kan , ppn tu kate carik la pengganti dy means kat sini ppn tuh soh kawen ngn kawan baek dy tuh. so at laz dorang kawen. erm agak bes la cte nie. tgk la. for those yg da tgk tuu bagoz la. haha

sebenanyer bukan nie yg aku nak cte, haha aku nak ckp yg aku sgt tepikat dan teruje tgk rumah and bangunan yg ade kat italy , sebab cte nie ade shooting kat italy. u noe wat bangunan kat sane gne batu bate pastu nampak batu bate tuh.. haha paham tak ? haha susah sgt tgk gamba nie

haaa nie la contoh nye
haha , nampak tak bentok batu bate tuh ? haa tu laa maksod aku. jap ade ag

huwaaa
cantik x ? cantik x ? haha wahh bez nye pegi honeymoon kat sini. haha nak pegi lahh. eishh bile laa nak kawen nie . hahaha gatal plak kau ;DD

psstt ! bawak aku g sini wehh ;D

0 comments: