BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 20 May 2011

tanpe disangke pisang betuka menjadi nangke ! haha

hari nie bole dikatakan tarikh besejarah buat seorang wanita ehh da wanita ke ? remaje perempuan laa senang cerita. nak tau kenape ? sebab budak perempuan nie dapat 1 panggilan talifon daripade kawan baik dy rozaimi ( bukan name sebena ) 


rozaimi : assalamualaikum. kau buat ape nie ? aku talifon kau ade hajat.
jamilah : mimpi basah ke semalam kau talifon aku nie ?

lupe pulak nak bagi tau. name budak perempuan nie jamilah. zaman batu gilaa name dy. oke sambong

rozaimi : hajat aku nie nak tumpang berak kat uma kau. haha takde lahh aku nak sampaikan salam orang. hambe allah tuu mintak jase baik kau maapkan segale kesalhan dy.

mase pon bejalan dengan begitu pantas. sangat menceburui budak jamilah tuu.

*******************************************************************************

tepat jam 11 malam semase jamilah tuu nak tetanggal gusi tengok maharaja lawak tiba tiba fon nya bebunyi menandakan ada sistem pesanan ringkas telah memasuki fon nyaa. dy pon membuka tanpe sebarang perasaan. OMG !! bak kate syuib sepah. ' dy msg aku ? ' mule2 msg bese2 tanye kaba. yelahh bak kate kawan aku. soalan famous mase kini 

     ' salam kau sambong belaja mane ? '

    ' kau dapat kos ape kat bla bla bla .... =='


dan. sampai laa klimaks cerita aku nie. jeng jeng jeng

sood : awak , saye nak kol awak bole tak ? for this time. please i'm begging you.

jamilah : ehh kol jelaa. bukan kedit aku pon.

dengan ganas nyee jamilah membalas msg sood.

dan dan dan. mereka pon hangat bebual merepek meraban. sampai habis super savers buat lagi sekali. haha padan muka kau sood. kedit kering aku kejekan. haha ehh nie jamilah yg kate bukan aku. haha

and msg laz sood ....

sood : saye tanak tido. kerok belakang dulu. awak tetibe saye rinduuu. :'(

jamilah hanye mampu tesenyum dan menangis. betol lah kate orang cinta pertama sgt susah nak lupa. bak kate mak aku walaupon kau da kawen tapi your first love akan diingati sampai bila bila.

ade kate pujangga. ' Kita mengambil mungkin tak sampai beberape saat untuk menyukai seseorang , tapi kita mungkin mengambil masa bepuloh puloh tahun untok melupakannya ' :))

i'm going to miss this moment. :) 

0 comments: