BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 25 February 2011

saye sangat noob :)

waa , aher nya aku da ade blog.. nie sume berkat ajaran kawan baek terchenta aku, fara a.k.a cek yahh yg sangat saba melayan kebodohan aku mengcreate blog inihh.. haha time kasihh yerk ! jasamu akan ku kenang sampai esok jelaa.. haha ckunk da pandai daa.. xpaya aja2 ag.. nyah kau dr sini.. haha
  tujuan aku wat blog nie kan bukan ape , saje wat tempat ilang bosan aku n tempat meluahkan segale jenis perasaan xkire same ade suke duke atau gembire ( ehh bukan same maksod ngn suke ke td ) haha ape2 jelaa fiy..
aku tgk kan cm seronok je kengkawan aku mengutok mengkritik hanjeng2 yg dowg xsuke kat blog nie.. haha
( aku pon nak buat gak nie ) haha xsaba.. xsaba..
oke laa , mawu tiduuu ( ala2 budak vietnam kilang aku ckp ).. esok ade blaja kete.. harap2 xlanggar tiang ag laa aku.. haha sumpa lawak nak mmpos.. yeyyy ! fify bole ! !

0 comments: